vrijdag 4 januari 2013

04-02-2013 #BackHome

Vanavond weer een nieuwe BackHome op je radio! De eerste uitzending van 2013 staat weer bol van de goede muziek, óók nieuwe muziek. Er zijn namelijk al een paar albums uitgekomen in het prille begin van dit jaar. De nieuwe albums van Dropkick Murphys en Black Veil Brides komen aan bod. De eerste band is al enige tijd bekend, maar voor mij zijn ze eigenlijk nieuw, ik heb ze altijd zonder duidelijke reden genegeerd. Echt erg is dat ook weer niet ben ik achter gekomen na het luisteren van dit album, genaamd 'Singed ans Sealed in Blood'. Er staan wat ballades op, dat hadden ze beter kunnen laten. Verder staan er up-tempo folkachtige punknummers op. Dat is best aardig, maar vooral voor als je dronken bent op het niveau van bril af, t-shirt uit en gaan met die banaan. Maar toch zal ik 2 nummertjes draaien van deze cd. Dan de Black Veil Brides. Het album heet 'Wretched and Divine' en de band is bij mij volledig onbekend. In de VS timmeren ze redelijk aan de weg en verkopen ze goed. Ook schijnen de gitaristen erg goed te zijn. Maar nu de muziek, het is emorock met glamrock invloeden. Best aardig voor als je er van houdt. Daarom een nummertje helemaal op het einde van de show, dan kan je eventueel de radio uitzetten.

Op speciaal verzoek ga ik een plaat van Jackson Brown draaien en voor de rest is het een verassing, gedeeltelijk voor mij, geheel voor jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten