vrijdag 25 januari 2013

25-01-2013 #BackHome

BAM!!! de nieuwe Bad Religion, Alice in Chains, Villagers, Eels en Paramore. Ook heeft Bon Jovi een nieuwe single uitgebracht, de vraag hierbij is alleen: Waarom?'

Bad Religion heeft met hun eerste wapenfeit van 2013, True North, voor de verandering een degelijke punkplaat afgeleverd. Alice in Chains probeert het voorlopig eerst met een single, Hollow. Op zich best aardig, maar ze missen toch echt de oorspronkelijke zanger Layne Staley. Paramore dropt ook eerst een single, aardige nu-metal met een goeie zangeres. Het album Awayland is 2 weken terug uitgebracht door de Ierse indieband Villagers. Aanradertje. Eels brengt volgende week een nieuw album uit. Ik kan je er niks over melden want op dit moment wordt de plaat Wonderful, Glorious naar beneden geladen. Met een beetje mazzel kan ik je vanavond iets laten horen. En dan Bon Jovi, ik draai een klein stukje voor het idee (vervolgens mag jezelf weten wat je er mee doet) en dan draaien we wel een klassieker van deze band uit New Jersey.

Verder ga ik zeker iets Two Gallants en Traumahelikopter draaien. Ook heb ik een blinde graai gedaan in mijn cd-kast en toen had ik het album Neon Ballroom van Silverchair te pakken. Kortom, goeie muziek, luisteren dus vanavond van 8 tot 9. Op Wieringen e.o. via de 106.6FM en op de rest van de wereld via www.rtvnoordkop.nl.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten