vrijdag 17 oktober 2014

17-10-2014 #BackHome - Herfstvakantie

Herfstvakantie, deze heb/had ik ook 2 dagen, namelijk vandaag en gister. Mijn herfstvakantie begon dus ook als herfstvakantie met herfstweer. Zo kwam ik dus perfect in de herfstvakantie sfeer en daardoor ga je uiteraard bijpassende muziek zoeken. Of komt dat gewoon omdat artiesten bijpassende muziek uitbrengen zo tegen de herfst aan?

Al met al een goede reden om van die lekkere muziek te gaan draaien waarbij e het liefst op de bank kruipt met een deken over je heen en het haardvuur aan. We hebben het dan over nieuw werk van Shannon Lyon, Dave McGraw & Mandy Fer, His Golden Messenger, Slash (die van Guns 'n Roses), Kele (die van Bloc Party) en ik neem zeker ook de cd van Jackson Browne weer mee. Daarnaast neem ik Bon Iver op vinyl mee om nog eens extra te kunnen genieten. De rest blijft een verassing.

BackHome is vrijdag tussen 20:00 en 21:00 uur te beluisteren op Noordkop Radio, de lokale omroep van de gemeente Hollands Kroon.



106.6 FM | Kabel 89.0 Ziggo | Ziggo Radio 783 www.rtvnoordkop.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten